میز کنفرانس

استفاده از فرم های هندسی خاص در ساخت میز کنفرانس

شاید میز کنفرانس مهم ترین مبلمان در یک فضای اداری باشد. از میز کنفرانس در شرایط خاصی استفاده می شود و معمولا بحث و گفتگو و جلسات رسمی پیرامون آن صورت می گیرد. از این رو این نوع میزها معمولا در ابعاد شش نفره به بالا ساخته می شود و بسته به مساحت فضا در محیط به صورت طولی، عرضی یا مورب قرار می گیرند.
تناسب میز کنفرانس و فضای آن بسیار مهم است. این که از چه میز کنفرانسی در چه فضایی استفاده گردد توسط معمار داخلی یا دکوراتور تعیین می شود و یک میز کنفرانس خوب می تواند به شما کمک کند فضای بهتری داشته باشید.
هنگامی که شما کارفرما یا شریک تجاری تان را برای جلسه یا عقد قرار داد به سمت اتاق کنفرانس دعوت می کنید، اولین چیزی که توجه او را جلب می کند، میز کنفرانس است. اگر این میز از طراحی خاص و ساخت دقیق بهره برده باشد، قطعا دیدن آن برای مخاطب جذاب و خیره کننده است.
بخش زیادی از سلیقه و نگرش شما در کار به انتخاب مبلمان فضای کارتان بر می گردد. بنابراین با سفارش یک میز کنفرانس خاص و شیک برای همیشه می توانید در یاد مشتریانتان بمانید.

میز کنفرانس

نحوه ایده پردازی برای ساخت میز کنفرانس خاص

طراحی میز کنفرانس خاص همانند میزهای معمولی نیست. به طور مثال بعضی از این میزها از تکه های ارگانیک چوب تهیه شده اند و فضای میانی شان با نوعی رزین مستحکم پوشانده شده است. بنابراین این نوع طراحی نیازمند دانش کافی نسبت به ساخت و طراحی حرفه ای نیز می باشد و باید برای دست یابی به طرحی موفق، تجربه کافی در زمینه انواع مواد و متریال ها داشت.
از سوی دیگر میزهای کنفرانس با طراحی ویژه را می توان در ترکیب متریال هایی همچون فلز، شیشه، چوب، رزین، پلاستیک، پی وی سی، پلی کربنات، فایبرگلاس و غیره نیز ایجاد نمود. به طور کلی طراحی میزهای کنفرانس با توجه به رنگ بندی کلی دکوراسیون داخلی و سبک و سلیقه ی کافرما و نیازهای وی صورت می گیرد. میزهای کنفرانس شلفیکس از جدیدترین و خلاقانه ترین طرح های روز ساخته می شود.

میز کنفرانس
میز کنفرانس

نحوه ساخت میز کنفرانس خاص

نحوه ی ساخت میزهای کنفرانس از نوع خلاقانه و خاص در چند مرحله صورت می گیرد. با توجه به اینکه میزها دست ساز هستند پس از تایید بخش طراحی به مرحله تهیه نقشه های اجرایی و اندازه گذاری می رسند و سپس جزئیات ساخت آن ها در مقیاس بزرگتر کشیده می شود.
پس از اتمام این مرحله، قطعات به صورت جزئی ساخته شده و سپس به یکدیگر متصل می شوند تا میز کنفرانس را بسازند.
بعضی از میزهای کنفرانس ملحقاتی همچون سیستم صوتی، نورپردازی و غیره دارند که بنا به درخواست کارفرما و نیازهای پروژه می تواند به میزهای کنفرانسی شلفیکس اضافه شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش ثبت سفارش در سایت ما مراجعه کنید. کارشناسان شلفیکس شما را در زمینه طراحی و اجرای هر نوع میزهای کنفرانسی راهنمایی خواهند کرد.

میز کنفرانس
میز کنفرانس

مطالب مرتبط