میز کار با کشویی خاص

میز کار با کشویی خاص و دکوراسیونی به سبک ایده پردازی های اروپایی را این بار برای شما در نظر گرفته ایم. اگر می خواهید شرکت های معتبر خود را با سبکی بسیار خاص و متفاوت تر از سایر رقبا دیزاین کنید به شما توصیه می کنیم از میز کارهای خاص بهره بگیرید. بدون تردید زمانی که مشتری شما با ایده پردازی متفاوت شما روبرو می شود شما موفق تر از گذشته در کسب و کار خود گام بر می دارید. به شما توصیه می کنیم میزهای مدرن و سفارشی را از قلم نیندازید.

میز کار خاص

میز کار چوبی با کشویی خاص به صورت سفارشی

میز کار چوبی با کشویی خاص را می توانید در تصویر ارائه شده مشاهده کنید. این میز کار بسیار متفاوت و سفارشی تهیه شده است. اگر می خواهید این سبک از کارها را برای طراحی و دیزاین شرکت خود مورد استفاده قرار دهید باید از سفارش های ویژه استفاده کنید. به شکلی که تنها یک میز و به سفارش شما تهیه و به شما تحویل داده شود. این امر نشان از دقت نظر و ریز بینی متخصصان دکوراسیون داخلی دارد؛ زیرا تک بودن در ایده پردازی یکی از مهم ترین ایده های دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

میز کار با کشویی متفاوت

میز کار چوبی و طراحی مدرن

این میز چوبی با استفاده از سه کشو بدون هیچ گونه دسته و دستگیره ای ساخته شده است. برای باز و بسته کردن کشوهای تعبیه شده از کناره میز می توانید این مهم را به انجام برسانید. همچنین میز این کار به شکل هندسی بسیار خاصی طراحی شده  که سبب متفاوت تر جلوه دادن آن شده است. شما می توانید با استفاده از صندلی های فلزی خاص یا با استفاده از صندلی های چوبی این ایده پردازی را گسترده تر دنبال کنید. برای تهیه این میز سفارشی می توانید از اهالی فنی که در این راستا مشغول به فعالیت هستند بخواهید تا این سبک میز ها را برای شما به صورت سفارشی تهیه و در اختبار شما قرار دهند.

ایده پردازی مدرن